Ønsker du å bli en del av Kiesel og hjelpe oss med å ha oversikt og orden på innkjøp og logistikk?

Nysgjerrig på hvordan det er å jobbe for oss? Her forteller kollegaen vår Jan-Ove om hvordan det er å jobbe for Kiesel Norge. Du kan også lese utlysningen fra Finn her:
KIESEL Norge AS er en solid og ledende aktør i Norge innenfor materialhåndteringsmaskiner, kverner, sikteverk og presser. Typiske kunder er både private og offentlige bedrifter innenfor segmentene gjenvinning, skraphandler og havner. KIESEL er offensive, utviklingsorienterte og i meget god vekst. Vi søker nå innkjøp- og logistikkoordinator med ansvar for bestilling av reservedeler fra leverandører, optimalisering av lagerbeholdninger og oppfølging av kundeleveranser. Stillingen er nyopprettet og rapporterer til leder for ettermarkedet.
Som innkjøp- og logistikkoordinator hos KIESEL Norge har du ansvaret for bestillinger, vareflyt og ajourhold i ERP-systemet vårt. Vi søker deg som jobber planmessig, er årvåken og har god kontroll på alt som rører seg, og som trives i en salgsstøttefunksjon. Du er limet i organisasjonen og liker ikke løse tråder. Du er systematisk og kommuniserer godt med våre kunder, leverandører og ansatte. Oppgaver i rollen:
Varebestillinger og oppfølging av innkjøp og leveranser på reservedeler til våre kunder.
Oppdatering av priser produkter i vårt lager- og logistikksystem.
Ansvar for lagerbeholdningene og sørge for jevnlige lagerbestillinger og varetellinger.
Klargjøre utgående fakturaer og gjøre fakturamottak på inngående fakturaer for vår ettermarkedsavdeling.
Sammenstille garantisaker for ettermarkedet, og sende inn og følge opp garantikrav mot våre leverandører.